blaffor

2010-10-27 @ 15:40:07
Kategori: USA

Precis när killen stänger dörren på bilen och han går mot skolan så infinner sig känslan av hunger. Det är ju då jag kan åka hem och äta frukost i lugn och ro. Ibland tar det 5 min för mig att ta mig hem, ibland tar 15 min, så ibland är jag döende hungrig ibland lagomt. Idag har inte den känslan infunnit sig än och det kommer nog ta ett tag. För jag visste ju vad som väntade mig när jag kom hem, torka spya... Mumma!! Killen la 2 stora blaffor på köksbordet och köksgolvet innan vi skulle gå upp och fixa hans hår. Varför? Jo för att jag sa åt honom att äta en sked till med flingor. Han ville ju inte ha flingor från början men våfflorna va slut så va inte så mycket jag kunde göra. Så flingor kommer jag inte kunna äta på ett tag, för vet ni hur äckligt blöta flingor i mjölk med chokladsås i är??
Men när han hade satt på sig skorna så kommer han upp och så tittar på mig och säger, But I almost forgot what happend already.
Va kul för honom då, det hade inte jag...


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: