Parkeringsproblem

2012-02-25 @ 22:20:47
Kategori: USA

Tydligen får man inte parkera med baken inåt i det här landet. Något som jag upptäckte i onsdags och som min vm tyckte va konstigt att jag gjort eftersom nästan ingen parkerar så.
Jag fick alltså en parkeringsböter för att jag stod med fronten utåt. $25 som jag försökte tala om för mina värdföräldrar att jag självklart betalar men det fick jag inte...
På just den här parkeringen så stod det tom en skylt att man inte fick parkera så men den missa jag självklart. Och anledningen som min vp gav till att man måste parkera baken utåt, Alla stater kräver inte att man har regskylt i fram så om polisen åker på en parkering och nån står parkerad baken inåt så måste ju han GÅ UR BILEN!!! Ja stackars polisman... Men nu är det oxå så att i NJ så måste man ha regskylt fram så jag förstår inte problemet här...

Min största rädsla när jag fick den va ju om jag va tvungen att gå till court men det behöver jag inte :) Nåt positivt iaf.

Min vm hitta ju inte nåt speciellt för NY till mig. Så nu gick jag in på Juicy Couture butiken nere i Village och hittade en berlock. Antingen hänger jag den på halsbandet tillsammans med palmen eller på armbandet jag har. Det är ett äpple, syns knappt eftersom det är ipoden.


Daggny is out

Kommentara! 1 st


Kommentarer
Postat av: Mahtab

Läs gärna mitt inlägg om hur du tjänar pengar på din blogg, det bästa är att du inte ens behöver ha många besökare!



http://matiib.blogg.se/2012/february/sa-har-kanar-du-pengar-pa-din-blogg-1.html



Jag hoppas att du har haft en bra dag!

2012-02-26 @ 01:55:36
URL: http://matiib.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: