Rensat

2012-04-17 @ 18:04:19
Kategori: Allmänt

Började rensa och lägga om mina scrapbook-grejer idag, ungefär allt jag orkar göra. Just nu är halsen riktigt illa, skulle gärna byta ut den nu.
Rensade ut små pappersbitar förut, så gick iväg till mammas jobb med det, helt slut efter en sakta promenad på 4 min. Så inget jobb imorrn eller resten av veckan, förhoppningsvis är jag frisk till nästa vecka så jag kan jobba.

Som sagt städning/rensning av mitt scraphörn. Upptäckte att jag behöver inte köpa nånting för att kunna göra några album av mina USA-bilder. Jag har album, plastfickor och papper. Självklart kommer det ju behöva bli mer än 1 album, minst 2, 1 med första året och 1 med andra året. Bara framkalla bilder o köra igång då... ;)



Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: