Tankar

2012-09-16 @ 21:32:49
Kategori: Allmänt

Tänkte jag skulle försöka ta tag i det här med bloggandet igen.
Just nu är det bara lägenhet och flytt som går runt i mitt huvud. På onsdag skriver jag kontrakt och förmodligen får jag nycklar nästa måndag, så att jag kan måla badrum och flytta in utan att halva månaden går. Jag betalar ju lixom kommande hyra.
Så måla badurmmet o då kan jag ju inte duscha där på 1-2 veckor, så då ska jag flytta saker som jag inte behöver här hemma. Köksbord, bokhylla o böcker m.m m.m Så när jag kan duscha där så flyttar jag på riktigt.
Nu vet jag hur jag ska måla i badrummet oxå, ljusa väggar och sen en schablon på det :) Limma lite i kanterna på tapeten i hallen och städa igenom lägenheten ordentligt som jag vill :)


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: