Helgen

2012-02-20 @ 03:03:54
Kategori: Bilder

Just nu sitter jag på starbucks i city (vilken chock eller hur??) Idag har jag gått runt i Central Park o fotat en massa, bilder kommer. Kanske den här veckan men vet inte hur mycket sånt som kommer hinnas med då ungarna är lediga, winterbreak. Har man inte det vid jul??
Imorrn är det President's day här så min vm är ledig vilket betyder att jag är ledig :) Funderar på att åka in hit till city o gå runt nere downtown o knäppa bilder. Får se va jag orkar med när jag vaknar ;)

Igår va vi ute o käka middag, min kombinerade födelsedags-/hejdåmiddag. Fick ett väldigt fint album med bilder och personliga brev och ett halsband. Och sen supergod mat och efterrätt som vanligt när man är på Cheesecake Factory ;D
O såklart leftovers som bara skriker på mig i kylskåpet ;)

Imorse/förmiddags kom min LCC, har ju en ny så hon hade ju inte träffat mina värdföräldrar o så skulle hon kolla mitt rum typ. Min vm fick ett mail när hon tog över våran familj så att säga, där hon föreslog en kaffe så att hon kunde få träffa henne. Min vm svara inte ens på det för hon hade så mycket att göra. O så tycker hon att det är jobbigt för att den nya tjejen inte svarar direkt o inte skickar bilder som hon bett henne om... Dubbelmoralens förlovade land


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: