hemma!!!!

2012-03-03 @ 18:27:52
Kategori: Allmänt

Strax efter 13 blev jag avsläppt på Newark flygplats, sen spenderade jag ett par timmar med att äta, läsa och titta på film innan jag 17.30 satt på planet när det lyfte mot Danmark ;) Sen kom jag dit 7.30 lokal tid, väntade i 4 timmar för att sen sätta mig på ett plan som 30 min senare tagit mig till Landvetter. Så kl 12 igår fredag satte jag fötterna på svensk mark igen efter 2 år och 1 dag sen senast.

Japp, jag ljög alltså om datumet jag skulle komma hem eftersom jag ville överaska folk :)

Och jag kan säga som så att smörgåstårta va VÄLDIGT gott och det va VÄLDIGT skönt att sova i min egen säng på min egen hårda madrass. Då jag i 2 år sovit på en alldeles för mjuk madrass.


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: