Söndag

2012-02-26 @ 22:34:07
Kategori: USA

Sitter inne i city o njuter av te på starbucks, en av dom sista :(
Idag gick jag nerefrån Bowling Green upp till Union Square. Nu säger väl inte det er så mycket, men det är början på Broadway upp till 14 st. Jaha bara 14 gator, va ju inte mycket tycker väl ni. Men gatorna har ju inte nummer längst ner på manhattan, dom har faktiskt namn. Tog kort på alla gator jag gick över för att ta mig uppåt, så mellan 60-65 gator. Tog ca 1,5 timme och besökte även den mest vidrigaste toan någonsin på en starbucks. Och enligt tipsen på foursquare så är det alltid så... Tur att jag faktiskt inte behövde gå på toa, hade nog fått nån sjukdom med dödlig sjukdom om jag ens hintat om att jag faktiskt skulle sätta mig på toan.
Ska nog ta mig hem snart o tvätta, jippi!!
Min sena lunch idag bestod av sallad, igen :O och en efterrätt på det såklart


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: