Onsdag

2012-04-11 @ 10:34:02
Kategori: Allmänt

Ligger i sängen o tar det lite lugnt innan jag ska iväg o jobba. Måste skaffa en kalender känner jag. Eller så får jag helt enkelt bli bättre på att använda den som finns i ipoden.

Igår fixa jag lite med datorn. Då den klagat på att det finns mindre än 200mb ledigt minne på hårddisken, så jag rensa den lite igår för det kom upp att det inte fanns nåt ledigt utrymme alls. Så en rensning av program o diverse bilder som av nån oförklarlig anledning låg kvar senare funkar inte skärmen. Den har tydligen bestämt sig för att vara trådlös och inte är tillräckligt nära datorn för det står bara "out of range"... Jättekul detta
Kanske måste köpa ny skärm, plus tandläkaren imorrn, plus diverse skulder till mamma o pappa, plus behov av bil. Känns som att dom första månaderna kvittar det hur mycket jag jobbar, pengar över kommer ändå inte finnas.

Nu ska jag upp på garagevinden o leta skor då det regnar o på dagis går man ut i vilket fall som helst.


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: