5

2012-09-15 @ 09:07:53
Kategori: Allmänt

Ganska precis 5 månader sen jag skrev här sist...
Vad har hänt då? Ja dom som läser här vet ju egentligen allt, tror jag. Jag har fått jobb, 50% som personlig assistent. Jag tog 1 veckas semester och drog alldeles själv till Classic Car Week i Rättvik, bästa beslutet i år!! Alla kategorier. En ledig dag från supandet o sen åkte jag på Gropafesten.
Det senaste är att jag köpt lägenhet :D Jag väntar på svar om kreditupplysningen men den borde inte va några problem, har aldrig haft problem med kronofogden och har inte planerat att ha heller. Lätt o säga att man inte planerar sånt, det gör väl ingen. Men jag menar att jag tänker inte ta några lån eller handla över mina tillgångar.
Sen jobbar jag även lite för Cultural Care, med att berätta om min au pair-tid och göra intervjuer, tjäna lite extrapengar.

En liten lätt uppdatering såhär på lördagsmorgonen.
Nu ska väl jag ta mig ur sängen är det tänkt.


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: