tisdag

2012-02-21 @ 18:47:20
Kategori: USA

Ville bara slanga in ett snabbt inlagg innan jag ska hamta R pa tutoring. Slanga in en liten bild pa ungefar hur jag gick i sondags :)



Sen avsluta jag med att ata sen lunch/tidig middag pa Tasty. NY's basta stalle enligt mig, en sallad med kyckling, agg o gurka blev det :)
Bilder fran sjalva "promenaden" kommer formodligen inte forns jag kommer hem da min vm klaga haromdagen for att hon tycker att jag anvander ungarnas dator for mycket, precis som att den vore min egen. Forsokte forklara for henne att jag vill lagga over bilder pa harddisken safort som mojligt ifall det hander nat med minneskortet sa jag inte forlorar dom. Det gick inte riktigt in...



Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: