root beer

2010-10-18 @ 20:03:53
Kategori: USA

Nu är jag lycklig. Varför? Jag har varit på IKEA :D Och jag hittade ett par billiga jeans :D

Jag har gått och våndat över att jag egentligen behöver ett par jeans eller iaf byxor. Dom jag har är för stora elelr så är det legging som gäller. Men har dragit mig för det pga olika orsaker, jag vill och ska gå ner mer i vikt, därav kommer jag ha ett par byxor i varje storlek sen och det känns som bortkastade pengar. Men idag kunde jag motstå, det är ett par stuprör som är supertajta i vaderna men annars satt dom perfekt och för 8 dollar tyckte jag att jag kunde köpa dom. Sen köpte jag ett par långa mjukbyxor, som jag kan ha att gå ut och gå i och även gå omkring i här hemma då dom jag har tappar jag hela tiden... Och ut o gå-byxorna jag har är halvlånga (en ursäkt för att inte gå ut sen när det blir kallt) och 2 långärmade t-shirts.
Sen åkte jag till IKEA och fick en ram, ett skohorn (mest till min lille kille) pepparkaksdoftande värmeljus och massa gott :D Jag köpte 3 påsar bilar, 4 flaskor julmust, en daim-chokladkaka och en plåtburk pepparkakor :D
Enligt skylten vid julmusten så köpte jag Spendrups Nygårda root beer... Jaja man kan ju inte alltid va bäst.

Nu ska jag ta bilen och åka o sätta mig vid skolan. Jippi!!


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: