lön imorrn

2010-10-15 @ 04:19:59
Kategori: USA

Torsdag idag, fredag imorrn vilket betyder lön :D Hade jag varit i Sverige hade jag gått och köpt lösgodis men nu går ju inte det. Om det är nån som tycker att jag tjatar så kan ju ni ta och prova hur det är att åka bort från det bästa ätbara som finns. Prova att göra det i 5 månader, för jag har ju faktiskt fått en leverans med lösgodis, så ska vi se vad ni säger sen. Och skulle ni ändå inte känna nåt sug efter det så håll klaffen!! Då är ni inte normala.
Men så är det här det värsta jag någonsin varit med om i godissug, antagligen för att jag inte kan stilla det genom att gå till affären och handla. Och jag vet att många säger, om jag hade råd så skulle jag. Men säg inget isf istället :/ Jag blir ju bara mer deprimerad...
Jag kom på lite mer grejer jag skulle vilja ha i påsen oxå ;P Dom där små färgglada sakerna som alltid va i tablettask i Palle Kuling-påsarna. Och sura tungor!! Finns mycket jag vill ha.























Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: