laddar

2010-10-14 @ 17:22:19
Kategori: USA

Torsdag, redan... Känns som att det nyss va torsdag och jag satt o svor för att internet va så långsamt. Inte så konstigt eftersom huvudroutern va trasig men det är utbytt sen i fredags eller lördags så nu funkar det som det ska igen :)
Just nu sitter jag o väntar på att batteriet ska laddas på ipoden så jag kan ta den och gå ut och gå, kan ju försöka göra det lite roligare genom att ha musik iaf. Även om det är väldigt svårt att göra promenad kul... Skulle va en hund då, men det blir svårt.
Jag har just tittat på film på den, bra ljud och bild. Kanon! Killers såg jag, kan se den tills kl 9 imorrnbitti om jag vill, sen försvinner den eftersom jag bara hyrde den. Men jag kunde ha den i ipoden i 30 dagar, men såfort jag börja titta på filmen så skulle den försvinna efter 24 timmar.
Men filmen kan jag absolut se igen, en såndär slösöndag-film som man kan se många gånger utan att man tittar sönder den.

Va jag älskar snabba laddningar. Jag har laddat den i snart hela 10 min och den är nästan full :D
Men måste skaffa såntdär uttag till väggen, just nu måste jag aldda den i datorn. Jag trodde ju att sånt va med men det va det inte, en usbkabel endast. Så jag frågade fam vart dom köpt sin, så nästa gång dom storhandlar på en lör ska dom köpa en. Jag skrev tom upp det på listan, bara dom inte tar för lång tid på sig. Annars fick jag mail från amazon.com där jag köpte ipoden, jag kunde få 3 olika laddare för 59 cent, vi får väl se hur jag gör.

Nu ska jag gå o käka en NutriGrain och sen röra på dököttet.


Daggny is out

Kommentara! 1 st


Kommentarer
Postat av: Pia-Lena

59 cent har du väl råd med?

2010-10-14 @ 18:50:04
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: