julmust

2010-10-13 @ 03:37:45
Kategori: USA

Idag fick jag min iPod, min belöning för 7 månader här :) Va blir det då när jag varit här i 1 år?

Så jag drog till köpcentret lite snabbt och köpte mig ett skin till den. Sen hoppa jag in på ikea oxå... Hur lycklig tror ni itne jag blir när jag kommer till svenska maten och ser att dom fått in julmust, och Nygårda är det oxå. Inget annat än det bästa :)


Underbart :D Men detta betyder INTE att suget efter lösgodis är över om nån räkna med det.


Daggny is out

Kommentara! 3 st


Kommentarer
Postat av: Pia-Lena

Tänk vilken tur du kan ha ibland. Vi vet ju att är det nåt som du gillar så är det ju julmust och påskmust och lösgodis och Marabou mjölkchoklad och .... Mammas köttbullar går inte heller av för hackor! :)

2010-10-13 @ 10:39:22
Postat av: Angelique

Tänkte faktiskt på dig när jag såg att Coop hade fått in Nygårda julmust för ett tag sen :)

2010-10-13 @ 16:16:50
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: en blivande au pair

Tycks mig minnas att du skulle försöka komma iform och försöka gå ner i vikt? :)

2010-10-13 @ 16:26:38
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: