gå för att bara gå

2010-10-12 @ 00:00:47
Kategori: USA

Idag är jag ledig, det är väl en bra start på veckan. Det dåliga är att det kommer ingen post idag för att det är Columbus day, vilket betyder helgdag. Så ingen post men vill man shoppa så är det igna prblem, alla affärer är öppna. Men eftersom det inte kommer nån post så får jag inte min iPod förns imorrn :( Förhoppningsvis får jag min telefon samtidigt, skickade den för snart 2 veckor sen så den borde komma den här veckan.

Va ute och gick igår, i en timme ungefär. Gjorde det idag oxå och jag kan bara konstatera samma sak igen, fy f*n va tråkigt det är att va ute o gå bara för att gå. Finns verkligen inge roligt med det men gott gör det så jag ska väl fortsätta antar jag.
Annars har dagen spenderats inomhus i mitt rum. Klev upp halv 11, då va huset redan tomt och dom har inte kommit tillbaka än. Gick ut och gick, kom tillbaka, duscha och satte/la mig till rätta i sängen och där har jag inte kommit ifrån än. Tittade på 3:e filmen i Stieg Larssons milleniumtriologi, för 3:e gången i ordningen tror jag det blev. Har inget annat att titta på, och biblioteket samkör med posten tror jag, det är stängt idag.

Ska kolla om jag kan komma iväg till affärn sen eller imorrn. Köpa müsli så ska jag göra frukostmuffins, nu ska det bli nyttigt...igen.


Daggny is out

Kommentara! 0 st


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: