foton

2010-10-01 @ 02:50:54
Kategori: USA

Det är alltid så kul när man kommer in på bloggen och den bara svämmar över av kommentarer :) (ironi) Förutom till min mor som alltid kommenterar, ja nästan alltid iaf.
Nej jag hade bara lust att säga.

Idag är det torsdag, vilket betyder att imorrn är det löning :D Och av dom pengarna ska det sparas nästan allt, för då behöver jag bara vänta 2 veckor med att beställa min nya leksak. Vad det är får ni se när jag har fått den, ska bara komma på vad jag ska gravera den med. Någon som har nåt förslag på vad jag kan skriva? Jag fundera på låtnamnet "Just the way you are" som btw är världens finaste låt enligt mig. Den och endast den går på repeat i spotify just nu och har gjort ett par dagar. Tänk den tjejen som fått den skriven till sig :) Jag vet inte om jag kan ha svenska bokstäver i mina ord, men det borde ju gå, dator som dator eller hur...?
Torsdag betyder oxå att det bara är 2 dagar, eller nu är det bara 1,5 dag kvar, till nästa lektion :) Jag vet att jag tjatar men när man hittar nåt som man verkligen trivs med så är det svårt att sluta säga det ;P

Idag va jag och hämtade bilderna som jag beställde igår, älska USA. I Sverige hade det väl tagit ungefär 1 vecka att få hem 60 kort, iaf där jag beställer ifrån. Och jag la beställningen vid 10.30 11 igårkväll, så det va väl nån stackare som satt och tittade på en dataskärm hela natten och såg till att mina bilder fanns i affären kl 9. Haha nej så illa är det nog inte ;)
Så nu har jag gjort ett par sidor i albumet, ska nog fortsätta imorrn tror jag. Förhoppningsvis har dom något extra kort från fotografen som jag kan använda till första sidan.
Dom andra bilderna som jag beställde sitter nu, med lite hjälp av tejp, på min dörr. Lite finare tills jag får tag på en ram och får upp på väggen. Finns det nåt fulare än vita väggar och trädörrar i ett litet (nästan) fönsterlöst rum? Enda gången det är nåt snyggt på väggen är när jag går förbi spegeln eller står framför den.

Nu har jag min lille kille här, vi har haft en dust ikväll över maten. Tänk att barn inte kan lyssna på exakta orden jag säger, utan dom hör hälften fel... Men nu går det bra, när han får va i mitt rum och sitta i min säng. Nu frågar han om svenska bokstäver, det är bra att ungen får lära sig nåt riktigt ;P


Daggny is out

Kommentara! 1 st


Kommentarer
Postat av: pia-lena

Tokmaja, ett gott skratt fick vi. Vi är också snygga när vi går förbi en spegel! Åsa och Pia-Lena

2010-10-01 @ 14:35:08
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: