det suger

2010-10-04 @ 19:40:58
Kategori: USA

Usch jag tycker inte om att va sjuk, vem gör det egentligen? Men det är extra jobbigt nu känner jag, för jag har världens största godissug. Och när man är sjuk så vill man ju gärna äta massa gott och onyttigt, iaf jag. Men jag har inte pengar och även om jag haft det så är det svenskt lösgodis jag är sugen på. Dom senaste dagarna har jag haft ett otroligt STORT sug efter svenskt LÖSgodis.
Tänk er en jättepåse fylld med ferraribilar, original och cola, hallon/lakrits döskallarna, dumle/smörkola, salmiakbalkar, djungelvrål, dom där ovalformade skumsakerna som är svart/bruna som smakar lakrits, daimbitar, bumlingar, lakrits/cola/fruktnappar, winegum (spec vita och svarta), dom där vita hårda karamellerna där pappret liknar Mariannekaramellerna, löständer. Lite påsgodis skulle sitta fint oxå, bara att slänga i lite. TuttiFrutti i olika former, Ahlgrens bilar och tillbehör. Det som är bra med lösgodis det är att jag skulle få ha det ifred, eftersom allt godis då vidrört det andra så kan ungarna inte äta det :D
Så...
Frida Walgren
720 Sherwood Ct
Oradell NJ 07649
USA
är min adress... Nån som känner att dom vill göra mig lycklig?? Jag skickar naturligtvis över godis till Sverige till den som gör det. Har hört att Skittles passar alla som smakat det än så länge :)


Daggny is out

Kommentara! 1 st


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är ju snart jul bruden ;) Vem vet vad tomten skickar då.

Ja Skittles va ju as gott! Haha!!

Kram kram! =D

2010-10-04 @ 21:48:35
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: