creepy and old? never!!

2010-10-26 @ 04:58:45
Kategori: USA

Borde egentligen sova, men är inte trött. Är väldigt nummer 1-nödig men orkar inte gå på toa (i-landsproblem) Borde läsa bok, så jag blir klar imorrn tänkte jag. För då måste jag lämna tillbax den eller förnya vilket jag inte orkar göra känner jag. Varför vet jag inte, jag bara känner mig extremt lat just nu. Och läser jag itne ut den dör jag inte, jag vet ju vad som händer, rättvisan vinner.
Har laddat ner en kaloriräknare till ipoden... Enligt den så ligger jag strax över 900 kalorier fel. Nu tror alla att jag äter för mycket för att jag bara äter skräp. Men nej ser ni, jag ska äta 900 kalorier till innan den där j*veln är nöjd. Och då har jag fyllt i att jag vill tappa ca 1 kg i veckan, när jag provade att tappa 0.5 kg i veckan så ligger jag just nu back med ca 1400 kalorier. Vad ska jag göra, äta äta äta och...eh just det äta kanske? Nej, jag får försöka ändå, tänker inte tvinga i mig mat bara för att komma upp i rätt kalorinivå, då får det va.

Idag hade jag min dator i köket av nån anledning, påslagen. Som skrivbordsunderlägg så har jag ett bildspel med lite olika bilder från semester och festande och så. Även en rolig bild på min mysiga pappa över hur lycklig han blev när han fick en alldeles egen påse Skittles på posten när han fyllt år. Ibland är det lätt att va dotter ;)
Då kläcker Rebecca en kommentar om den bilden

R: OMG!! Who was that? (bilden försvann precis)
Jag: What do you mean?
R: Who was that creepy older man in the picture with Skittles?
Jag: My dad
R: Ooh......



Min mysiga pappa, han är väl inte creepy.
Pappa, jag hoppas att du bjuder på den här annars får jag veta att jag lever när du kommer antar jag. Men jag är ju din favoritdotter :D


Daggny is out

Kommentara! 1 st


Kommentarer
Postat av: Pia-Lena

Ja du kan skatta dig lycklig för att du är favorit dottern annars vet man aldrig....

2010-10-26 @ 08:17:07
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: