all kritik är bra kritik

2010-10-10 @ 17:22:37
Kategori: USA

Söndag igen...
Suget efter lösgodis är om möjligt ännu större och än är det ingen som skickat nåt... Nej jag ska vänta till jul Hmm... Jaja.

Igår va det skola som gällde, presentera mina 14 bilder som jag tagit. Jag fick beröm för dom, av både lärarn och dom andra i klassen. Så nu tänkte jag lägga ut några här så får ni säga vad ni tycker.



Lång slutartid, 1 sek eller mer. (1,3 sek) Som min värdmamma uttryckte det, "Det ser ut som att du är påväg till himlen."


Blur motion


Marknivåbild


Inget fokus


Panning


Shallow depth of field

Själv är jag nöjd med bilderna faktiskt. Nu får ni gärna säga vad ni tycker. All kritik är bra kritik.


Daggny is out

Kommentara! 1 st


Kommentarer
Postat av: Emilie

shit panning var häftigt! hur fick du till den?? =)

2010-10-31 @ 11:26:54
URL: http://memliss.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: